Zasady zwrotów i reklamacji
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
W przypadku zamówienia towarów bez nadruku reklamowego (bez personalizacji) W każdej chwili możesz samodzielnie zrezygnować z zamówienia w przypadku kiedy Twoje zamówienia nie osiągnęło statusu "wysłane" lub przypadku zamówienia towarów z nadrukiem reklamowym wyłącznie w przypadku kiedy zamówienia nie osiągnęło statusu "w realizacji". Poinformuj nas o zamiarze zwrotu telefonicznie +48 61 65 25 363 lub mailowo na adres: sklep@torbapapierowa.pl . Jeżeli masz zarejestrowane konto, swoje zamówienie możesz anulować poprzez swoje konto - tutaj
W każdym innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny +48 61 65 25 363 lub mailowo na adres: sklep@torbapapierowa.pl
ZWROTY
Jeśli stwierdzisz, że zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub z jakichkolwiek innych przyczyn chciałbyś go zwrócić, to jako Konsument masz prawo to zrobić w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Jedyny koszt jaki w tym przypadku poniesiesz to koszt przesyłki zwrotnej.
Poinformuj nas o zamiarze zwrotu telefonicznie +48 61 65 25 363 lub mailowo na adres: sklep@torbapapierowa.pl lub jeżeli masz zarejestrowane konto, zwrotu możesz dokonać przez swoje konto - tutaj.
Zwrotu dokonasz również odsyłając do nas produkt wraz z wypełnionym formularzem "Odstąpienia od umowy" na nasz adres, formularz zwrotu pobierzesz - tutaj
PACK ART BAGS SV sp. z o.o.,
”Magazyn zwrotów”
ul. Rynkowa 9,
62-081 Przeźmierowo
Polska
Gdy otrzymamy przesyłkę i spełni ona warunki zwrotu to niezwłocznie po sprawdzeniu stanu zawracanego towaru w terminie do 14 dni roboczych przekażemy cały koszt zamówienia w sposób jaki dokonali Państwa płatności przy zamówieniu lub na wskazany w formularzy zwrotu rachunek bankowy. .
Pamiętaj
- Nie wysyłaj do nas przesyłki z płatnością "za pobraniem".
- Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie.
- Prawo zwrotu towaru nie przysługuje Konsumentowi w przypadku zakupu produktów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych np. w przypadku realizacji nadruku reklamowego wg zlecenia Zamawiającego ( ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 art. 38.)
- Prawo zwrotu towaru dotyczy tylko osoby fizycznej, która zakupiła towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą. ( ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 art. 27.)
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 12 miesięcy od daty doręczenia towaru i 3 miesięcy od daty stwierdzenia wady towaru. Chyba, że informacje zawarte przy produkcie mówią inaczej. W przypadku produktów spersonalizowanych po stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 6 miesięcy od daty dostawy towaru lecz nie później 14 dni od dnia jej wykrycia wady lub od dnia kiedy wadę taka można było stwierdzić.
Zgłoszenia reklamacji dokonasz informując nas o tym poprzez e-mail sklep@torbapapierowa.pl W korespondencji opisz zastrzeżenia do produktu, niezgodności z umową lub wadę przedmiotu zamówienia. Dla Klientów, którzy mają utworzone konto w sklepie istnieje możliwość szybkiej rejestracji reklamacji on-line w naszym systemie. Po otrzymaniu informacji skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.
Pamiętaj
- Na etapie zgłoszenia nie odsyłaj przesyłki do czasu odpowiedzi z naszej strony.
- Przy realizacjach towarów z nadrukiem reklamowym zawsze przechowujemy tzw. egzemplarze wzorcowe.
- W przypadku kiedy reklamacja zostanie uznania pokryjemy wszystkie koszty transportu.